[Csaladtortenet 2] MACSE Fórum, csaladtortenet lev lista

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 06:03:37 CET

Szóval  korábban nem kaptam meg a csatolmányokat, az most már egyértelmű,
de nem ér semmit, beléptem a fórumra és amit ott látok arról sehol egy szó
sincs, sehol egy súgó, hogy mi micsoda és Annánál a 9 hozzászólást sem látom
Erről változatlanul senki nekem nem segített
Arról már nem beszélek, hogy általában a Fórum használatáról sehol semmi
Ha emiatt kilép egy csomó ember, az kinek a felelőssége lesz???
Azt hiszem érezhető, hogy nagyon dühös vagyok
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 25.,