[Csaladtortenet 2] MACSE Fórum, csaladtortenet lev lista

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 08:26:19 CET

Kedves Gyuri,
nem kívántam terhelni vele ezt a listát, mivel itt nem csak MACSE tagok
vannak és lehet, kezdik sokallni az egyesületi fórum témáját, de kénytelen
vagyok.

1. A mellékletben látod a levelet (MElevel1123.png), amit *MINDEN *MACSE
tag megkapott az emaijére - te is. Mivel körlevélben ment ki, azaz minden
tag emalcímére meg lett küldve, nem a volt listára.
Láthatod benne azt a zip fájlt is, amiben benne van a legszükségesebb info
a használathoz - ki kellett volna csomagolni és elolvasni a két pdf-et.
Hogy miért zip-ben küldte ki a webmester, aki a körlevélküldést kezeli,
arra ő tudja a választ (ha ezen levlistának tagja, lehet, hogy meg is
válaszolja majd neked), valószínűleg technikai oka van - vagy kedveli ezt a
formátumot, mert pl. az elnökségnek is zipben küldte meg a kiküldés
naplófájl Excel-ét, ami a küldés sikerességét vagy sikertelenségét mutatja
tagonként. Ebben az látszik, hogy a kézbesítés Négyesi György számára (is)
sikeres volt. (lásd naplo.png)

Hatvany Csaba ugyanakkor tegnap megküldte a két fájlt erre a listra is PDF
mellékletként és feltöltötte a Fórumba is a Tippek trükkök fórumhoz. (lásd
itt a mellékletben az FTT kezdetű png fájl képernyőképeket)
Immár három helyen is elérhető számodra a használathoz szükséges információ
- mit szeretnél még?

2. A másik fájl (NGy.png) szerint ma 6.30-kor be is léptél. Ezt csak azért
raktam ide, mert van, aki a Fórum weboldalának betöltését már belépésként
definiálja, mivel egyes nyilvános témaköröket és azok hozzászólásait
anélkül is tud olvasni, hogy bejelentkezne a felhasználónevével és
jelszavával a Fórumba. Viszont bejelentkezés  nélkül korlátozottak a
lehetőségei, mind az elérhető témák számát, mind bármiféle akciót
(hozzászólás vagy válaszírás - egyiket sem tud, ha nem jelentkezik be)
illetően.

3. " beléptem a fórumra és amit ott látok arról sehol egy szó sincs, sehol
egy súgó, hogy mi micsoda "
Szinte minden fórumhoz (barna betűs sávok a kék háttérben fehér betűs sávok
alatt), ahol ezt szükségesnek éreztük az egyértelműsítés miatt, oda van
írva, hogy miről lehet/kellene benne társalogni. Kivételt képeznek a
család- és helységnevek szerinti kereséseknek fenntartott részek, ahol az
ábécé betűít látod. Mit gondoltál volna még ezen kívül "mi micsoda"nak?

4. " és Annánál a 9 hozzászólást sem látom"
Mivel nem látom, hogy hová kattintottál, így ezt a nem egészen tudom
értelmezni.

5. Minden ember saját "felelőssége", (saját döntése), hogy az egyesületnek
tagja akar-e lenni vagy nem. Az egyesületi tagságot szerintem nem az fogja
definiálni, hogy a tagok egymás közti kommunikációs felülete levlistva vagy
fórum, hanem az egyesület adatbázisai, programjai (pl. helyzettől függően
off- vagy online előadások) stb.

Üdv
Krisztián

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 26., Cs,
6:03):

> Szóval  korábban nem kaptam meg a csatolmányokat, az most már egyértelmű,
> de nem ér semmit, beléptem a fórumra és amit ott látok arról sehol egy szó
> sincs, sehol egy súgó, hogy mi micsoda és Annánál a 9 hozzászólást sem látom
> Erről változatlanul senki nekem nem segített
> Arról már nem beszélek, hogy általában a Fórum használatáról sehol semmi
> Ha emiatt kilép egy csomó ember, az kinek a felelőssége lesz???
> Azt hiszem érezhető, hogy nagyon dühös vagyok
> [...]
>>> 30 4358481