[Csaladtortenet 2] fórum

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 10:05:37 CET

Kedves Gyuri!
A fórumra újra kell regisztrálni. A régi nem jó.
Ezen a listán nyugodtan feltehetsz családfás kérdéseket, és remélhetőleg
választ is kapsz rá.
A fórum csak MACSE tagoknak van. Ez a levelezőlista pedig bárkinek, aki
belép.
Üdv: Ili

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 26., Cs,
8:53):