[Csaladtortenet 2] fórum

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 12:23:26 CET

Kedves Listatagok!
Ígérem többet nem szólok!
Köszönöm Lerch István tisztázó válaszát!
Azt látom, hogy az egyesület vezetése igyekszik a tagság életét könnyebbé
tenni, ezért hálás vagyok! Gondolom ezt az átmeneti időt hamarosan a
letisztulás követi, és megszokjuk az új rendet.
De az biztos, hogy akár tag vagyok (éppen lennék is szívesen), akár nem,
nekem csak egy izére (fórumra vagy lev. listára, nekem mindegy!) van időm!
Nemhogy 4-re, de még kettőre se!
Ezért - még mindig laikusan - kérdezem, ha van ez az új fórum (ráadásul
tagsághoz kötött, vagyis nyilván van benne egyesületi élettel kapcsolatos
témaablak), akkor nem lehetne megszabadulni minden mástól?
Nem azt mondom, hogy kurblis telefonom van otthon, de ez a netvilág azért
nem annyira a sajátom! Elég egyet mechanikusan betanulnom, de nincs is
többre időm, mint egyet követni!

Tényleg nem írok többet, mert érzékelem, hogy segítő szándék van
mindemögött, és tudom, hogy dolgoztok a megoldáson!

üdv:
gy.