[Csaladtortenet 2] Komárom - civil anyakönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Nov. 28., Szo, 00:20:31 CET

Kedves Andrea!
Megnéztem Komáromot:
https://www.familysearch.org/search/catalog/1522984?availability=Family%20History%20Library
A Formátum alatti filmtekercs ikonok azt mutatják, hogy nem lehet se
keresni benne (akkor nagyító ikon is lenne), se lapozgatni az anyakönyvben
(akkor ott lenne a kamera ikon helyette).
A jó hír az, hogy van DGS számuk, ezért az FS-TOOLS-szal nézni és letölteni
is lehet őket.
A legtöbb ószőnyi filmmel is ez a helyzet.

Üdv,
Anna
U.i.:  A FS csak sugallja a "most nem tekinthető meg" szöveggel, hogy ez
egy pillanatnyi állapot. Valójában egyáltalán nem lehet tudni, hogy egy
perc vagy akár két év múlva lesz megnézhető.

Andrea Forgó via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2020. nov. 27., P, 22:48):