[Csaladtortenet 2] olvasasi_segitseg

Attila Lanczkor lanczkor.attila at gmail.com
2020. Nov. 28., Szo, 14:02:28 CET

Kedves Levelező Társak,

Nem mondom, hogy nagy gyakorlatom lenne az olvasásban, de eddig mindent
kisilabizáltam.
A lényeget talán a csatolt állományban is megértettem, de nagyon sok
szövegrész van, amit nem értek, és lehetnek fontos és/vagy érdekes részek.
Máshol még nem nagyon találkoztam ilyen hosszú bejegyzéssel.
Az egész dupla oldalt csatolom a betű-segítség miatt, de a
baloldalon található két bejegyzés közül érdekelne az alsó.
Nem írnám ide azokat a részeket sem amikről úgy gondolom megfejtettem,
hátha tévedés és csak zavaró.

Köszönettel minden segítségért és töprengésért Attila