[Csaladtortenet 2] Csicseri Ormos

Kovács Tamás ditiscus at gmail.com
2020. Okt. 5., H, 20:47:11 CEST

Kedves Kutatótársak!

Kezdő családkutatókén még nem szereztem tapasztalatot nemesi családok
kutatásában. Ezért kérnék segítséget: az ősi Ung vármegyei Csicseri Ormos
családhoz tud-e valaki információt adni.

A család Szabolcs megyei ága érdekelne (Komoró).

Eddig a legtöbb infót a Nagy Iván pótkötet, és a Turul 1903 száma adott.

( https://adtplus.arcanum.hu/hu/view/Turul_1903/?pg=62&layout)

Nagy Iván említi a Barna Mihály féle családfa anyagot. Úgy tudom ez nem
hozzáférhető?

A családi levéltár az XIX. sz. végén a MN Levéltárba került. Ezek
jellemzően peres iratok.

A kiindulási pontom a komorói Csicseri Ormos Lajos, kinek felesége Vadászy
Krisztina (∞ 1776. feb  16.)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-989C-5P?i=131&cc=1858355&cat=181909

Hol tudnék még böngészni a családfa után?

Üdv

Kovács Tamás