[Csaladtortenet 2] Fwd: településnév kiolvasása

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Okt. 16., P, 10:02:02 CEST

Kedves mindenki!

Bocsánat, hogy ilyen lassan reagálok, kicsit elfoglalt voltam.
A Zám László által adott linken látható település szerintem a mai Hrustin.
Ami magyar fülben könnyen lehet Husztin. A helyi tájszólás pedig tetten
érhető abban, hogy a szó végi N, T stb. lágyulnak, így a pap Husztiny-t
írna. Az pedig szerintem beleolvasható. De, hogy mi lehet a
Potok/Porok/Sorok/Sotok... Indexeléshez szerettem volna megtudni, így
meghagyom a végső döntést annak, aki ezt keresi konkrétan :)

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat és a segítséget.
Balázs