[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: Kurucz-Pandits kérdés Fejér megyéből

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Okt. 7., Sze, 19:14:55 CEST

Úgy általában! A XVII-XIX. században a Felvidékről leköltözők egyik megálló
helyeként  fordult elő Aszód helység. Így nem csoda és nem véletlen a nevek
ilyen előfordulása. Másrészt az evangélikus írástudók sokasága is költözött
az ország délebbi részére, az ott letelepedettek ilyen irányú- lelkész,
tanító, jegyző- szükségleteinek kisegítésére.  Üdv.: Páli Pista