[Csaladtortenet 2] Gervai / Gissinger család

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2020. Okt. 12., H, 20:37:50 CEST

Először a BFL-ben a születésit keresd meg
Ha az meg van, meg van feltehetőleg a kerület, ahol iskolába járt
Ha szerencséd van, akkor utólagos bejegyzésként megtalálod a házasságot is
Ha valamennyire előre jutsz, írd meg, háthat tudok tovább is seegtyeni
Mivel önkaranténba zárkóztam, íígy egyenőre személyesen nem tudunk
találkozni
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si