[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 22453] Asking for help finding György Dudics and Anna Kocziban

Pasa István pasapista at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 07:07:56 CEST

még az előző levelemhez

Dudics Miklós házasságnál az anyja neve Dudics Julianna, és néhai, tehát
1897 febr 16 előtt halt meg, ez már szűkíti az idősávot
továbbá az anyja lakóhelyének pedig "volt Királyhelmec" van írva, ez ma
szlovákia, vannak anyakönyvek, de csak kereshető, esetleg az fs-tools-sal
le lehet töltetni és a halottikat végéigböngészni.....

Ennyit tudtam segíteni, további sikeres kutatást mindenkinek

PI

Gelei Judit <gelei.judit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 12., H,
13:22):