[Csaladtortenet 2] Schlotter-Teimling házasság 1780 Vál, Fejér megye

Tegze Sándor stegze at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 13:07:21 CEST

Kedves Mindenki!

Keresek egy házasságot, de nyomát sem lelem. A gyerekeik Etyeken születtek,
az elsőnek az etyeki halottijából visszaszámolva 1780 lehetett a születési
éve. A későbbi gyerekeknek 1785-től megvan a születésije is. A házasság
Etyeken nem található. A feleség vezetéknevével máshol sem találkoztam a
környéken. Most ráakadtam Schlotter András esküvői tanúskodására Etyeken,
aminek a megjegyzését úgy értelmezem, hogy etyeki lakos volt, de Válon
házasodott. A házasságot Válon sem találom. A feleség neve
Teimling/Tamling/Tamlin Terézia. Tud valaki segíteni?

Esküvői tanú, balra, fent a 3. sor.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-X3S2-4B?i=64&cc=1743180&cat=248628

Gyerekek születése:
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.birthLikePlace=ettyek%2C%20fej%C3%A9r%2C%20hungary&q.birthLikeDate.from=1780&q.birthLikeDate.to=1797&q.fatherGivenName=andreas&q.fatherSurname=s*lot*er&count=100&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on