[Csaladtortenet 2] Schlotter-Teimling házasság 1780 Vál, Fejér megye

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 13:31:23 CEST

Kedves Sándor,

A "Válon házasdotak" megjegyzés nem a tanúra, hanem a házasfelekre
vonatkozik.
Lásd:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XS6W-7?i=515&cat=264038
jobb fent 4. bejegyzés

Simán lehet, hogy a keresett személy frissen települt volt s még
Magyarországon kívül házasodtak. Tekintve, hogy sehol nem találod őket (s
Etyeken is és egyébként válon is sokkal korábban indult az anyakönyvezés,
mint ahogy a feltételezés szerint egyik gyermekük született) ennek elég
nagy esélye van.

Üdv

Tegze Sándor <stegze at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13., K,
13:08):