[Csaladtortenet 2] Schlotter-Teimling házasság 1780 Vál, Fejér megye

Tegze Sándor stegze at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 13:52:04 CEST

Szia Krisztián!

Ezt nem találtam meg, pedig átpörgettem Vált is. Köszönöm a segítséged.

Az én véleményem is az, hogy ők az eredeti betelepülők. Voltak korábban is
Schlotterek például Pest megyében, de nincs nyoma az országon belüli
vándorlásnak, Fejérben pedig nem voltak jelen ezt megelőzően. Van egy
németországi születés, amiről éveken át azt gondoltam, hogy a férjé, de
nemrég kizártam, ezért újraindult a keresés.

Üdv,
Sanyi

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13.,
K, 13:31):