[Csaladtortenet 2] Kugler

Tomi MTAS mtastomi at gmail.com
2020. Okt. 27., K, 21:34:40 CET

Kedves listatagok!

Keresem Michael Kugler születési és házassági bejegyzését. Sajnos a halotti
bejegyzést sem találtam meg eddig, de az sem segítene ha 1895 előtt halt
meg mert nem írták be a születési helyet.
Sokáig nem találtam a feleségét Sárát sem két okból, az egyik hogy elírták
a nevét, a másik hogy a leszármazottak katolikusok Sára pedig református
volt. Tiszaug környékén éltek, az apa juhász volt lehet azért éltek sok
településen a környéken, elvileg az összes gyereküket megtaláltam.

Mit javasoltok, hogy találom meg Michaelt?

FS link: https://www.familysearch.org/tree/pedigree/landscape/GSN5-VVL

Előre is köszönöm a segítséget Tamás