[Csaladtortenet 2] Halloween

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Okt. 29., Cs, 23:35:13 CET

Kedves Antal!
Az ingyenes kereséshez is kell regisztrálni (ill. ha  regisztrálva vagy,
akkor be kell jelentkezni). Ingyenesen.
Szerencsére nem olyan ingyenes periódusról van szó, aminek a lejártával
fizetni kell amennyiben nem mondod le az előfizetést. Bankszámlaszámot sem
kell megadni.
Ma kipróbáltam. Amint beléptem, mutatta a részleteket. Az már más kérdés,
hogy mennyi újdonságot hoz fel. Nekem egyet hozott - nem túl lényeges
oldalágon.
Ja, és csak a halotti adatok ingyenesek - az egyebeknél tényleg jön a
reklám, hogy fizessünk elő.
Üdv,
Anna

Szigeti Antal <szigeti-a at invitel.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 29., Cs,