[Csaladtortenet 2] Halloween

Sándor Béla Tegze stegze at gmail.com
2020. Okt. 30., P, 10:09:37 CET

Csöppnyi adalék. Beregisztráltam próbaidőszakra, elfelejtkeztem róla,
letelt, megpróbálták levonni az éves dijat. Mivel virtuális kártya volt,
nem volt rajta pénz, nem sikerült nekik. Kétszer próbálták meg körülbelül
egy héten belül, utána küldtek egy levelet, hogy megszűnt az előfizetésem,
és többet nem fognak próbálkozni. Szóval meg lehet úszni fizetés nélkül,
még ha hanyag is az ember.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 29.,
Cs, 23:35):