[Csaladtortenet 2] pap és lelkész minősíti a gyülekezet tagjait

Gáborné Szűcs lazarmonikaedit at gmail.com
2020. Sze. 1., K, 21:30:13 CEST

Kedves Levelezőtársak!

A balatonendrédi plébános,Kopeczky Vidor rendszeresen minősítette híveit és
fontos információkat jegyzett fel róluk. Pl. Patkó Bandi szeretőjéről (jobb
alsó sarok):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-DJKZ-1?i=235&cat=295792

Harmath Klára:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-DJVK-P?i=260&cat=295792