[Csaladtortenet 2] pap és lelkész minősíti a gyülekezet tagjait

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2020. Sze. 2., Sze, 07:40:37 CEST

Kedves Kutatótársak!
Egy egyadatos majsai család 1763 áprilisában született gyermekének
keresztelési anyakönyvében olvasható, hogy az anya Bulyavászon Borbála!
Talán ez is inkább egy finom jelző, mintsem valódi vezetéknév, nem tudom,
de nekem nagyon tetszett, amikor először olvastam! Mennyivel
intelligensebb forma ez, mint a nyers lekurvázás.

üdv:
gy.

Gáborné Szűcs <lazarmonikaedit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept.
1., K, 21:30):