[Csaladtortenet 2] A DNS megint gyilkost fogott

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 08:11:51 CEST

Kedves Klára!

Köszönöm a cikket, borzongva olvastam végig. Azért ez hihetetlen. Nem
véletlen, hogy sokan nem akarják odaadni a DNS-üket. Pláne még úgy is, hogy
pénzt is fizetnek, hogy így bekerüljenek egy adatbankba. És persze lehet
azt mondani, hogy ha az ember nem követ el gyilkosságot, akkor nem lesz
baja, de persze csak elméletben. Volt már, hogy ártatlanul is bekerült
valaki börtönbe. Itt is csak részleges eredmény indította el a rendőröket.

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. szept. 2.,
Sze, 23:16):