[Csaladtortenet 2] A DNS megint gyilkost fogott

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 10:08:29 CEST

Én is két éve sokkoltam le egy kilencvensokéves amerikai asszonyt azzal,
hogy a nagymamám az ő féltestvére... erről már írtam ezen a fórumon tavaly.
Pár hónapja pedig intenzíven elemzem anyósom dns egyezéseit, mert keresem
anyósom egyik dédapját... még nincs meg, de már egyre jobban leszűkítettem
a kört... előbb-utóbb megtalálom őt is...