[Csaladtortenet 2] németországi kapcsolódás

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 17:34:27 CEST

Kedves András!

Stefan Stader 9 kötetéből 4 fenn van az FS-en.NAgyon nehéz keresni benne
(legalábbis nekem az volt,két napig
bogarásztam,mire rájöttem a logikájára) Csak az FS TOOLS-al lehet lapozni.
Az F betűs kötet pont fenn van. :)

https://www.familysearch.org/search/catalog/666892?availability=Family%20History%20Library

 Kikerestem, és Unterbalbach-al kapcsolatban négy bejegyzést találtam,ebből
3 a Te általad keresett név,azt hiszem.
Elküldöm amit kivágtam. Ez csak az "F" betűs kötetben volt,de gyakorlatilag
bármelyik betű kötetében lehet még,mint
kisérő,házastárs,rokon,.......de azt már nagyon macerás keresni.

Nem tudom hol laksz,de Budapesten a Lendvay utcában (most nem jut eszembe a
pontos neve,de megtudom keresni)
meg van mind a 9 kötet.
Privátba elküldöm a röviditéseket,hogy azt már ne kelljen keresgélni.
Remélem a  jelent valami segítséget! :)

Üdv!
Zsuzsa

András Ábel <abelandrasgen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 3.,