[Csaladtortenet 2] németországi kapcsolódás

András Ábel abelandrasgen at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 17:55:53 CEST

Kedves Gábor és Zsuzsa!

Nagyon-nagyon köszönöm a segítséget!! Azt hiszem a kérdés többé nem kérdés.
:-) Ráadásul megtaláltam szintén Pusztazámoron Bamberger Ádám családját,
aki szintén megtalálható Unterbalbach településen, és Stader munkájában is
megtaláltam, mint aki 1763-ban jött Magyarországra, ráadásul a felesége
Frank-lány volt.
Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget, megjegyzem ezt a Stefan
Stader-féle könyvet! Ez most 28 új őst jelent a fámon! :-)

Köszönettel:
András