[Csaladtortenet 2] Pest megye állami anyakönyvei

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 18:35:44 CEST

Erika, a halotti teljes egészében (1895-1980) kutatható, nem szűkítetten.
Mivel 1981-tól már nem készült másodpéldány, nincs mit kutatni 1980 után...
Ha lenne, akkor 1990-ig kutathatók lennének már a halottik.
A levéltárakba csak a másodpéldány került be és törvény szerint csak az
kutatható.

Erika Gyevnár <genealogy.erika at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept.
3., Cs, 17:48):