[Csaladtortenet 2] Pest megye állami anyakönyvei

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 18:44:04 CEST

Nálunk Pécsen,ha kis településen egybe van kötve a három
féle anyakönyv,akkor  a halottit sem adják oda,és a
házassági megengedett időszakát sem.
Valami általuk kreált szabályra hivatkoznak,reklamálhatok én ,ahogy akarok.
Veszekedni meg nem akarok.

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept.
3., Cs, 18:36):