[Csaladtortenet 2] németországi kapcsolódás

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2020. Sze. 3., Cs, 18:37:12 CEST

Kedves András!

Érdemes megnézni Werner Hacker könyveit is Stader mellett. Azokban találhat az ember plusz információt.
Nekem tavaly úgy sikerült az egyik németországi ősömet beazonosítani, hogy az első feleségének a rokonságából is kivándoroltak néhányan és ugyanarra a magyarországi céltelepülésre jöttek.
Kicsit olyan volt, mintha puzzle-t raknék.

Üdv
Ilona