[Csaladtortenet 2] Baro ignatz Abele Lilienberg és baronin Anna de Rosenthal

A.M. schlosslovo at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 13:37:44 CEST

Kedves Máté,

Ignaz Eugen Maria Abele von und zu Lilienberg báró 1768-ban született Franz
Abele báró, a bánáti kamarai javak igazgatójának és Julianna Litschko
fiaként. Az 1810-30as években a 27. gyalogezred tisztje (Graz központtal)
volt. 1834 előtt nyugalmazták, de 34ben reaktiválták.

1801-ben kötött házassagot Anna v. Rosenthallal. 1847ben Ignác elhunyt.
Gyermekük nem volt.  (Forrás: Gothai Almanach, 1863)

Magyarországi tartózkodásának nyomát nem leltem.

Üdv

Ádám

Máté Moré <mate.more at freenet.de> ezt írta (időpont: 2020. szept. 13., V
21:03):