[Csaladtortenet 2] Baro ignatz Abele Lilienberg és baronin Anna de Rosenthal

A.M. schlosslovo at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 20:10:49 CEST

Kedves Máté,

Házassági anyakönyv nem maradt fenn (Schmidt-Abele)? Nem mondom, elég
ritka, hogy egy kasznár neje főrangú legyen, de előfordult, mivel a
kasznárság megbecsült tisztség volt, a korszakban főleg tanult, többségében
nemes emberek viselték.

1848:
https://books.google.hu/books?id=yL8TAAAAYAAJ&pg=PA2&dq=abele+litschko&hl=hu&sa=X&ved=2ahUKEwjp1IS6nenrAhVRtHEKHQrHDAcQ6AEwB3oECAcQAQ#v=onepage&q=abele%20litschko&f=false

1863:
https://books.google.hu/books?id=R64TAAAAYAAJ&pg=PA1&dq=Ignaz+abele+rosenthal&hl=hu&sa=X&ved=2ahUKEwj527aqmOnrAhViQhUIHQ1PDCcQ6AEwAnoECAkQAQ#v=onepage&q=Ignaz%20abele%20rosenthal&f=false
1851:
https://books.google.hu/books?id=sc1oAAAAcAAJ&pg=PA18&dq=Abele+rosenthal+ignaz&hl=hu&sa=X&ved=2ahUKEwjwlsuAnenrAhWjunEKHRYVAP4Q6AEwAHoECAAQAQ#v=onepage&q=Abele%20rosenthal%20ignaz&f=false

Én hiányosnak gondolom ezt a családfát, Kempelené is elég hiányos sajnos.
Mivel Ignác apja Bánátban viselt kamarai tisztséget és Csatád kamarai
birtok volt az időszakban, így jó eséllyel Antónia a testvére volt. De
kellene a házassági anyakönyv.

Ádám

Máté Moré <mate.more at freenet.de> ezt írta (időpont: 2020. szept. 14., H
19:22):