[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 19:21:18 CEST

Kedves Balazs

Elso blikkre ugy tunik, nem. Dedapam 1916-os halalanak helye ismeretlenkent
szerepel az adatbazisban, holott Becsbol 11 evvel ezelott megkaptam a
halotti anyakonyvet, ahol ugyan nem a legegzaktabb hely van megadva, de
azonosithato (jartam is ott, bar sirnak nyoma sincs, de azota eltelt eleg
sok ido es eleg sok minden tortent).
A helyszin amugy Luckhoz szinten kozel van.

Udv

2020. szeptember 14., hétfő dátummal Balázs Karsai <