[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2020. Sze. 14., H, 20:07:39 CEST

Kedves Balázs!
Én is jártam hasonlóképen, de azután sikerült a találatot elérnem.
Először beírtam egy ismert első világháborús haláleset fontosabb
anyakönyvi adatait,
(teljes név, születési hely, születési év, haláleset éve), katonai
adatokat nem.
De a kereső erre nem adott találatot.
Ezután csak a vezetéknevet és a megye nevét adtam meg. Még évszámot sem
adtam meg egyiket sem.
Kihozott vagy 35 találatot, amelyben az általam keresett név kétszer is
szerepelt.
Az egyik VL (Veszteségi Lista), a másik HL (Halotti Lista) kóddal.
Az eltérés az volt, hogy a HL már tartalmazta a temetés helyét is, míg a
VL-ben ez még nem volt benne.
A temetés helyét ekkor tudtam meg, mert a lakhely szerinti Halotti
Anyakönyvben is csak a halál helye szerepel.
Esetleg próbáld meg a családi neves keresést, ha túl sok a találat, csak
óvatosan szűkítsél, egy-egy adattal!
A többneves lista könnyen olvasható.
Üdv.        Márki László