[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 20:30:35 CEST

Kedves László!

Sajnos úgy tűnik, hogy ez esetben inkább hiányos lesz az adatbázis. Karsai
Balázs nevet egyáltalán nem ad fel, de Kiskunfélegyházán született 19 darab
Balázs között sincs ott. Nem szűkítettem a keresést egyáltalán, mégsem adja
ki.
Egyébként elég sok elírást tartalmaz. Egyet (Besemyszög - Besenyszög) már
be is küldtem. Úgy tűnik, hogy nem tud univerzális karakterekkel keresni
(vagy legalábbis nekem nem sikerült), így, ha elírták a nevét és mondjuk
Karsay Baláz néven van, akkor már nem dobja ki a kereső. Ez mondjuk elég
problémás...

Balázs

Márki László <marki.laszlo at upcmail.hu> ezt írta (időpont: 2020. szept. 14.,
H, 20:07):