[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2020. Sze. 14., H, 21:08:11 CEST

Az adatbázis készítői "mentségére" (bár szerintem nem szorulnak rá) az
alábbi szöveg szerepel a kereső felület alatt:

"A keresés megkezdése előtt az alábbiakra hívjuk fel figyelmét!
Az adatbázisban történő keresés során ugyanahhoz a keresett személyhez több,
kisebb-nagyobb eltéréseket tartalmazó adatlap is megjelenhet, amelyek
különböző adatforrásból származnak. Ennek oka, hogy fontosnak és
informatívnak tartottuk a különböző adatforrások közötti különbségek
megjelenítését, s ily módon történő megőrzését is."

"Adatpontosítás:
Ha megtalálta, akit keres és vannak kiegészítő információi, pontosítási
javaslatai és ezt velünk megosztaná, akkor vagy a keresési felületen az
adott személynél, az adatpontosítás gombbal vagy az alábbi linken
http://ivhvesztesegiadatbazis.militaria.hu/clearing a hitelt érdemlő
dokumentumok megküldésével megteheti!"

Érdemes az Általános információkat, azon belül a Forrástípusokhoz fűzött
magyarázatot is elolvasni a keresés elindítása előtt és esetenként máris más
szemmel fogjuk értékelni a találatok minőségét.
De mivel ezt is csak emberek csinálták, ezért engem az lepne meg, ha nem
lenne benne hiba...

Üdv.
KP