[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2020. Sze. 15., K, 12:51:56 CEST

Kedves Lista!
Átnézve az én találataimat, véleményem szerint a Veszteséglista
(Verlustliste) című újság és a
polgári halotti anyakönyvek adják az alapját az adatbázisnak.

A Bécsi anyagok biztos nincsenek benne, hiszen az óriási munka lenne,
átfésülni a magyar illetékességű katonákra az egész monarchiás
veszteségi anyagot.

üdv
B. Zoli