[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2020. Sze. 15., K, 15:42:09 CEST

Szervusz Péter!

Vitatkoznom kell Balázzsal (Bocs Balázs)))).
Nem lett semmi sem elírva.
 K. u. LIR.  a magyar királyi honvédségi ezredek rövidítése.
http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=vll&datum=19141231&seite=3&zoom=33

Tehát véleményem szerint (bár a legbiztosabb ha kikeresed majd az újságból)
18. magyar királyi honvéd ezred, Soproni az ezred volt úgy látom.

Póttartalékos már izgalmasabb:

idézem:
A póttartalékos állományba tartozik az a hadköteles, aki a sorköteles korban
sorkatonai szolgálatot nem teljesített, és nem kapott engedélyt arra, hogy
polgári szolgálatot teljesíthessen. A hivatását gyakorló lelkész a
sorköteles korban is póttartalékos állományba tartozik.

Üdv

B. Zoli