[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal - segítség

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Sze. 16., Sze, 08:50:17 CEST

Kedves Éva!
Csak Bécsből kaptál adatot, vagy Pestről is? Az ezredet tudom, a kivágott
részen is rajta van. Az ezred történetéből tippeltem a sebesülés helyét.
1914-ben az első csatában kellett megsebesülnie.
Üdv: Ili

Lengyel Attiléné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
szept. 16., Sze 8:01):