[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Sze. 24., Cs, 15:23:11 CEST

> A mellékelt nyitrai anyakönyvi lapon a júl. 2-i második esküvőnél
> (Nagy Imre - Hahoti Anna) a származási helyeket szeretném megkérdezni

Kis-Dovorán. (Később Kisudvar, ma Malé Dvorany, Bojná része.)

A menyasszony származását nem írja, és a tanúk is kimaradtak: odáig
jutott, hogy "psentib~" (presentibus: tanúk).

Amúgy én nem igazán tudok "Hahoti"-t olvasni a menyasszony
vezetékneveként. A német kézírásban van ilyen hosszú 'h' betű, de ez
100% latinul van, semmi nyoma a németnek. A kezdőbetű se valószinű,
hogy H lenne; egyáltalán nem hasonlít a következő bejegyzés Halász
Anna nevű menyasszonyára. (Arra még nem sikerült rájönnöm, hogy mi a
helyes olvasat.)

Juli
/\ /\