[Csaladtortenet 2] Érdekes történet

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Ápr. 27., K, 16:26:46 CEST

Én simán el tudom képzelni, noha egyáltalán nem biztos ternészetesen hogy
így volt. Ha jól emlékszem, fogarasi polgári születési anyakönyvben láttam
valakit, aki egy szép nap elhozta magát, a feleségét, a hat-nyolc gyerekét
és beíratta magát.
Az is elképzelhető, hogy megtagadták a polgári esküvőt.
Meg aztán hiba is lehet. Pl:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6MC1-73?i=3&cc=1452460
A 18. számú elhunyt egy dédnagynénikémmel élt  nem regisztrált élettársi
kapcsolatban, az UB-ben ez meg is jelenik, amellett, hogy még a nevek se
stimmelnek ...