[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

moharosi at gmail.hu moharosi at gmail.hu
2021. Aug. 2., H, 16:29:18 CEST

Kedves Jenő Köszönöm!

Érdekes és tanulságos ez a tanulmány a
felmenők törött sorsáról, sebeikről. Vissza adhatjuk e nekik az
önbecsülést, nem hiszem, főleg azért sem mert már nincsenek köztünk, de
meg érthetjük ez által a viselkedésüket, a családdal, unokákkal,
dédunokákkal szemben, megérthetjük a feléjük irányuló mérhetetlen nagy
szeretetet, vagy a gyűlöletet. Én még nagyon kezdő vagyok a család
történet kutatásban, és ráadásul a nagyon sok segítség ellenére
állandóan elakadok egy ponton és nincs tovább lépés onnan, sajnos nálam
is vannak fehér foltok felderíthetetlen szálak, de remélem ez a
tanulmány újabb lendületet ad a kutatásaimnak, még egyszer nagyon
köszönöm, hogy közzé tetted ezt a tanulmányt és elolvashattam.

Üdvözlettel Moharos István.

U.i. Ha lehetséges jó lenne felvenni a
kapcsolatot a szerzővel.

Mon, 02 Aug 2021 07:27:42 +0000 időpontban
Temesvári Jenő írta:

> Nagyon érdekes és tanulságos tanulmány, érdemes
elolvasni...

https://wmn.hu/wmn-life/55606-nincs-semmilyen-atok-ket-tortenet-van-ket-torott-sors--orokolt-sebeink-a-tortenesz-szemevel?fbclid=IwAR0-CgPqaF2qakN5V9oIpdTT5o-lDMvL1HFPTBJOrawIu-3hgpIwSwfu8C8
[1]
> == == == == ==
> Támogatott csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png,
pdf; Max. méret: ~3 MB

> Levlista
fórum: http://forum.csaladkutatas.hu [3]

Links: