[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

Leiter Éva vadoceva at gmail.hu
2021. Aug. 2., H, 20:58:47 CEST

Orvos-Tóth Noeémi örökölt sorsc. könyve ezt a témát dolgozza fel. A
szerző klinikai szakpszichológus. Nekem nagyon sokat segített ez a
könyv, sok miértre kaptam váalszt belőle.
"Számomra ma már egyértelmű,
hogy egyetlen ember sorsa sem érthető meg transzgenerációs szemlélet
nélkül.
Ha szeretnénk megszabadulni kínzó tüneteinktől, vagy
megváltoztatni zavaró viselkedési és érzelmi mintáinkat, fel kell
tárnunk családunk múltját. Ez gyakran nem egyszerű feladat, mert sok
titkot, kimondatlan feszültséget hurcolunk magunkkal, és adunk tovább
generációról generációra. A tabutémák pedig megakadályozzák, hogy
egészségesen és őszintén kapcsolódjunk egymáshoz és önmagunkhoz."

https://www.lira.hu/hu/konyv/ismeretterjeszto-1/tarsadalomtudomany/orokolt-sors-csaladi-sebek-es-a-gyogyulas-utjai#bovebb_ismerteto

---
Üdvözlettel:Leiter Éva

Mon, 02 Aug 2021 07:27:42 +0000
időpontban Temesvári Jenő írta:

> Nagyon érdekes és tanulságos
tanulmány, érdemes elolvasni...

https://wmn.hu/wmn-life/55606-nincs-semmilyen-atok-ket-tortenet-van-ket-torott-sors--orokolt-sebeink-a-tortenesz-szemevel?fbclid=IwAR0-CgPqaF2qakN5V9oIpdTT5o-lDMvL1HFPTBJOrawIu-3hgpIwSwfu8C8
[1]
> == == == == ==
> Támogatott csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png,
pdf; Max. méret: ~3 MB

> Levlista
fórum: http://forum.csaladkutatas.hu [3]

Links: