[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Aug. 5., Cs, 14:08:00 CEST

Nincs rosszul értelmezve az eredmény, minden DNS teszt közli, hogy a teszt
eredménye a ma élő népekkel való rokonságot mutatja. Az én DNS tesztemben
csak 5-6 típus (balkáni, európai stb.) volt megemlítve (mivel anyukám jász,
még kaukázusiak is), az említett névrokonoméban 10-12, kezdve a
francia-holland-belgától zárva a perzsákig konkrét népnevek, a szolgáltató
ugyanaz volt, myheritage.