[Csaladtortenet 2] keresés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Aug. 23., H, 12:49:53 CEST

Kedves Éva!
A házassági bejegyzése megvan Balog Mártonnak és Merza Máriának? Amiből
esetleg Márton kb. életkora is kiderülhetne.

Valaki már elkezdett feltenni egy Balog József és Merza Teréz családfát a
FSFT-re:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GSJZ-85P
Lehet, hogy Balog Márton és József, valamint Merza Mária és Teréz testvérek
voltak?
Elég hiányosnak tűnik a fán a szülők, Balog Márton és Vitz Mária
gyerekeinek sora. Épp beleillene egy Márton oda valahová.
Üdv,
Anna

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
aug. 23., H, 11:14):