[Csaladtortenet 2] keresés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Aug. 23., H, 13:40:07 CEST

Szerintem megtaláltam a probléma kulcsát: Balogh = Bollo:
Szépen bele is illenek a hiányzó gyerekek Balog/Bolla Márton és Vitz Anna
párhoz:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/LHMX-42X
A kulcs a keresztszülők azonossága részben vagy teljesen.
Nem ellenőriztem le mindet, mert most el kell mennem.
Üdv,
Anna

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 23.,
H, 12:49):