[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Aug. 28., Szo, 10:09:47 CEST

Kedves Tibor!
Nem oylan rég futottam bele én is egy ilyenbe, hogy a polgári halotti
anyakönyvben megadott születési hely nem stimmelt. Olyan régóta élt az
adott településen az özvegyasszony, hogy feltételezhették, hogy ott is
született. Bár 1960-ban talán ritkábban fordult elő az ilyesmi, de simán
hagyatkozhatott bemondásra is a dorogi anyakönyvvezető. Úgyhogy még a
dátumok se biztos, hogy biztosak.
Targuba Gábor halottija megvan? Ott esetleg több is kiderül. Esetleg a
születésije UB-jából is.
Üdv,
Anna

Tibor Aknay <aytibor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 27., P,