[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Aug. 28., Szo, 10:38:42 CEST

Kedves Tibor!
A FSFT-n egy Targuba Helga már feltett egy Targubát, hátha ő többet tud
róluk:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GZW7-SFD
Szerintem vedd fel vele a kapcsolatot, hátha elvezet Cziráki Máriához is.

Ja, és a Targubát láttam Tar Guba és Tar-guba formában is, és más
találatokat adnak ki az adatbázsok.
Üdv,
Anna

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 28.,