[Csaladtortenet 2] FamilyTree

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Dec. 27., H, 22:10:58 CET

A rokoni (szülői és házastársi) kapcsolatokat az FS családfáján a
nevektől jobbra levő papír-és-ceruza gombbal lehet szerkeszteni. A
szülői kapcsolatok egy kicsit másképp működnek, ha a gyerek mellett
nyomod a gombot, mint ha a szülők melett, de sosem emlékszem, hogy
melyik irányban jobb vagy könnyebb.

Ha ki akarsz valamit próbálni a belerontás veszélye nélkül, nyisd meg
másik böngészőben a beta.familysearch.org-ot. Ott évente párszor
áthozzák a "rendes" oldal adatait, de a másik irányban nincs forgalom:
bármit változtathatsz, nem fog "látszani".

(A Marcsi által javasolt "Delete Person" itt nem segít, mert a személy
helyes, csak a rokoni kapcsolatai helytelenek.)

Juli
/\ /\
>*.*<

Lajos Kámory <kamory.lajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec.