[Csaladtortenet 2] FamilyTree

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2021. Dec. 28., K, 21:42:43 CET

Kedves Marcsi, Júli és Balázs!

Köszönöm a válaszokat. Ősömet sikerült törölni a helytelen
kapcsolatból. A másikhoz még nem nyúltam hozzá, bár a kapcsolat
nyilván képtelenség, de van benne olyan adat (születés), amit nem
ismertem, és meg akarom keresni.

Köszönettel
Lajos

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.