[Csaladtortenet 2] FTB

Irén Gonda Caputo igondac at hotmail.com
2021. Dec. 29., Sze, 21:18:15 CET

Kedves tagok!

Boldog új évet minden itt lakó társamnak!

A Facebook-on már feltettem a kérdést de nem kaptam olyan választ ami segített volna.
Van egy MacBook air gépem ami nem új, frissítettem 4 év után mert eddig nem tudtam és ez által a régi myheritage Family Tree Builder programom nem nyílik meg és letölteni sem tudom az új verziót.
Ha a myheritage blogban rákattintok a letöltésre vagy a web oldalt írom be (myheritage.com/FTB vagy myheritage.hu/family-tree-builder) egy új ablak nyílik meg a myheritage bejelentkező kezdő oldalával és németül. Csak magyart és franciát használok. Próbáltam Windows gépen is de mindig ugyanaz a kezdő oldal jön be.
Valakinek van ötlete? Esetleg ha valaki megnézné, hogy letölthető-e?

Köszönöm!

Üdvözlettel,
Irén