[Csaladtortenet 2] Ausztriai keresés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2021. Dec. 30., Cs, 08:41:50 CET

Kedves Listatársak!

Az alábbi idézetet egy felmenőnkről a kecskeméti németekről szóló
monográfiában találtam. Az említett Rosendorfot én nem Alsó-Ausztriában,
hanem Burgenlandban találtam, de a keresésem nem vezetett eredményre. Az a
kérdésem, hogy lehet-e kutatni a cs. k. hadseregnél? Resch Márton 1823-ban
született és Kecskeméten ezredkarmester volt.

"Resch Márton, aki Alsó-Ausztriában, Rosendorfban született, 20 évet töltött
a cs. kir. 4. számú dragonyos ezrednél, amelynek Kecskeméten való
állomásozása idején, 1856 januárjában feleségül vette Veszeli Ferenc és
Kellner Mária helybeli lakosok lányát, Franciskát."

Minden segítséget köszönök és egyben mindnyájatoknak boldog és sikerekben
gazdag Újévet kívánok: Lengyelné Éva