[Csaladtortenet 2] Genopro frissítés

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2021. Feb. 2., K, 09:06:32 CET

Az én Genopro programom több mint 10 éves volt, most ismerkedem az
újjal.

Szemán Jóska

Mon, 1 Feb 2021 22:59:41 +0300 időpontban George
Gaál írta:

> Hi!
>
> Thanks for the update!
> Did you try the new
GENOPRO? I checked the release noted and did not
> find any sufficient
changes from the last version.
> What do you think?
>
> Thanks in
advance!

> --
> best regards,
> George
>
> сб, 30 янв. 2021 г. в
21:05, :

és ma frissítettem a legújabbra 13EU áron. Akit érdekel itt
HTTPS://GENOPRO.COM/BUY/?VERSION=CROWDFUNDING
[1]|+|AMP|+|PACKAGE=SUPPORTER megtudhatja a részleteket. üdvözletem:
Szemán Jóska == == == == == Támogatott csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png,
pdf; Max. méret: ~3 MB