[Csaladtortenet 2] Török idők Pápa környékén

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2021. Feb. 3., Sze, 08:09:57 CET

Kedves Judit!

A Pápa város helytörténeti irodalma mellett javaslom Keszthely és Veszprém
hasonló kori áttanulmányozását, mert
a csatározások szinte mindhárom városnál egyszerre voltak és például a
veszprémi anyagokban mindig voltak utalások a pápai
történésekről.

http://akadalymentes.papa.hu/sites/default/files/fajlok/papa_a_torok_korban.pdf

Párom Gaál (Gáll) nevű ősei mint várvédő katonák mindhárom várban szolgáltak
például.(pontosabban előfordultak az összeírásokban)

üdv

Benke Zoli